Wednesday, August 25, 2010

Tawan Suami Dengan Jerat Seksual...


Wanita pun pasti tidak sanggup bertahan jika suami punya hobi yg suka berpoaya-poya. Lebih baik hidup sendiri dpd bersama suami yg bersikap demikian. Kehadiran isteri disisi adalah untuk dihargai dan bukan untuk dilukai hatinya. Bagi isteri yg mempunyai pasangan hidup yg memiliki sikap begini, ada cara yg boleh dilakukan untuk menghentikan sikap buruk suami.

Salah satu caranya adalah dengan seks. Seks adalah SALAH SATU punca mengapa lelaki yg berfoya-foya. Ketidakpuasan dgn layanan isteri menyebabkan mereka yg kurang iman ini kecewa dan bertindak mencari kepuasan diluar.

Jadi dpd duduk bersabar menghadapi kerenah suami yg sebegini, apa kata anda praktikkan perkara berikut.

1) Berilah pengertian - Anda harus bersikap penuh kasih sayang terhadap dirinya, menyayanginya, lebih mengambil berat, merendah diri, memberi pemahaman, ramah, mesra, membelai manja dan melakukan perkara yg seeloknya dilakukan oleh seorang isteri.Di samping itu selitkan juga akan tanggungjawabnya sebagai suami dan terangkan setiap perbuatannya akan dipertanggungjawabkan pada hari akhirat kelak dan mungkin akan memberi kesan terhadap anak2nya nanti.

2) Sedia melayani - Setiap kali suami "menginginkan"jgn sesekali menolak. Bila perlu tawarkan sahaja kpdnya ut melakukan actvt seksual. Apa salahnya!! Anda berdua suami isteri yg sah.

Jangan menolak kehendaknya walau ketika itu anda kurang bernafsu adan kurang mood utk seks. Usahakan utk membangkitkan ghairah secara perlahan-lahan. Pokonya anda harus bersedia melayan kehendaknya setiap masa.

3) Tampil Ghairah - Pakai dan tampillah dgn sesuatu yg boleh membangkitkah ghairah suami. Misalnya dgn berpakaian tipis sehingga lekuk2 tubuh dapat dilihat dgn jelas. Suami mana yg sanggup meningggalkan rumah bila melihat isteri dalam keadaan sedemikian. laugh.gif . Sekiranya perlu pameskan aksi2 menggoda dihadapan suami suapaya dia bernafsu dan ingin bermesra. Nescaya suami tidak langsung mempunyai hasrat utk berfoya-foya di luar.

4) Agresif - Peranan aktif seorang isteri yg punya suami yg suka berfoya-foya di luar memang sgt penting. Setiap kali berhubungan, anda harus lebih aggresif dan menampilkan sesuatu yg baru supaya suami tidak bosan dan puas hati. Layanilah suami anda hingga menimbulkan kesan yg menggembirakan dirinya .

P/s : Binalah kebahgian...

No comments:

Post a Comment